20 augusti, 2008

Onsdag - en dag på stan =)

Idag när vi vaknade tog vi ett bad och gjorde i ordning oss.
Sen tog vi och åkte ner till öppna förskolan, skulle möta Anneli och Oliver där.
Vi gick in och satte oss i lekrummet, efter typ 10 minuter ville våra små sova, hehe, så vi satte oss och fika lite och sen gick vi ner på stan för att äta lite, ingen ideé att stanna kvar där när dom små ändå låg och sov =)

Vi satte oss på Aroom i präntaren och luncha lite, satt där och snackade lite skit =)...det var kul att umgås med någon som är i samma fas i livet som mamma, man märker att ens liv är så lika och att man har mycket gemensamt... nä får hoppas att vi kommer att umgås mera, Anneli är en jättetrevlig tjej och Oliver är en så snäll och cool kompis till min lilla Hector.
Hector leker med sin nya skallra, han har precis lärt sig greppa leksakerna bara för några dagar sen....
Gick förresten in på expert idag också och handlade fotoalbum, så nu kan jag börja sätta in alla bilderna som vi har.. passa på i morgon när Hector sover=)..Om han sover..!!

När vi kom hem så fick Hector äta lite innan vi åkte ut igen, vi var ju tvungna att handla blöjor och mat till Hector och nya nappar, pappa brände ju upp dom som jag köpte häromdagen, glömde bort dom på spisen så dom var inte så mycket att spara på=)
Jag gick in på intersport också och köpte en pilatesboll...eh..hehe...får se hur det går med det!
Hector tar en tupplur medanst mamma och pappa gör iordning sig för att åka till Willys
Idag har Hector varit så gnällig och klängig.... inget har varit bra, ingen får prata med honom och ja allt tyder på att detta är utvecklingsfas nr 3 som startat..... skriver lite mer om det i morgon, först måste jag ju skriva om 2:an som han avslutade för 1 vecka sen.

nu blir det sängen..!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker