08 augusti, 2008

Fredag - grinig liten Hector!

Natten till idag var inte så rolig, min underbara son fick för sig att han skulle vara vaken hela natten, inget gnäll utan bara vara uppe och titta å prata. Han vaknade strax efter 2 och vid 4 så väckte jag eric så fick han gå upp med honom ett tag så jag kunde få några timmars sömn...
Sen har Hector varit grinig hela dagen pga att han inte fick tillräckligt med sömn i natt, nu sitter han i mitt knä och tittar lite, gnäller lite, tittar lite och så vidare... han borde väll somna för natten snart tycker jag, han brukar somna runt den här tiden men hans ögon är stora som golfbollar så jag tror inte att han är så trött....

Vi hämtade bilderna idag, dom blev så fina =) och förstoringarna blev hur bra som helst!

Hela eftermiddagen satt vi och tittade på OS invigningen. Sen har vi inte gjort så mycket mer idag, Hector´s farmor var förbi en liten stund också men då låg han ju äntligen och sov så det blev inte så mycket hälsa på honom inte...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker