24 augusti, 2008

Slut på OS..!!!!

Nu är det över för denna gång, så skönt! =) Fast Eric tycker inte alls det, han sitter och gnäller över att han kommer hamna i någon sorts OSdepression.... Jaja om några dagar är det glömt och det kommer inte åter förren om 4 år...fast det är ju vinterOS om två år, alltid är det nått.!

Idag hade jag tänkt att åka till Nuevo och titta om dom hade några fina kläder till mig som jag kunde ha på dopet, men när vi kom dit så var det stängt..alla planer förstörda! Men vi får ta och åka dit imorgon när Eric har vaknat. Han ska nämligen åka och jobba snart, nattveckan börjar...
Ja eftersom att det var stängt så åkte vi och handlade cola och åkte hem för att titta på OS avslutningen. Sen har vi inte gjort så mycket mer!
Även Hector gillade Os avslutningen =)

Hector ligger och sover nu, han var hur trött som hellst. Får se om han har somnat för natten eller om han vaknar snart för att hålla mig sällskap hela kvällen...=)
Han är så himla rolig, när han tycker att vi är roliga så har han börjat att garva, och han babblar på som bara den.! synd bara att ingen annan än jag och Eric får höra det, för så fort det är andra i näheten så är han bara tyst eller så är han gnällig... JAg har märkt att han har börjat visa att han är blyg, han trycker in hela sitt ansikte i min axel och gömmer sig när någon försöker prata med honom =) så sööt!
Pappa och Hector leker!
Nu ska jag sitta och titta runt lite på nätet.....

Älskar mina Änglar

1 kommentar:

Anonym sa...

En ny generation Petterssson framför TV'n ... ;)

Lilypie 1st Birthday Ticker