22 augusti, 2008

BVC besök

BVC besök tillbaka i tiden.

19/6 BVC:
Vi fick göra ett Besök hos BVC innan hembesöket eftersom det skulle ta så lång tid innan nästa kontroll. Sista kontrollen gjordes ju på BB innan vi åkte hem.
Allt var hur bra som hellst. Berättade även att jag börjat med ersättning och varför och hon tyckte att jag gjorde rätt i det och sa att det blir bättre så. Jag ammar fortfarande "deltid".
Vikt: 4470g
Längd: mättes ej
huvud: mättes ej

26/6 Hembesök:
Det kom hem en dam och prata lite om allt möjligt, till vilken nytta vet jag inte, men men. VI fick en flaska med ad droppar och lite informationsblad.

27/7 BVC:
Fick ett kort som vi skulle visa på biblioteket, då fick man en gratis bok av dom.
Vikt: 4715g
Längd: 56,5cm
Huvud: 38cm

2/7 BVC:
Vikt: 4970g
Längd: 57cm
Huvud: 39cm

11/7 BVC:
Vikt: 5360g
Längd: 57,5cm
Huvud: mättes ej

17/7 Läkarbesök 2mån:
Träffade en läkare som undersökte honom om han var frisk och om han utvecklades som han skulle. Det var en så kallad 2 månaders kontroll. Vi var ju där när Hector var 6v så det fick dom ju ta hänsyn till, men allt var bra ändå och han kunde redan allt som dom tittade på.
Vi har en frisk, stor och stark kille!
Vikt: 5520g
Längd: 60cm
Huvud: 40,5cm

31/7 BVC:
Vikt: 6045g
Längd: 60,5cm
Huvud: mättes ej

14/8 BVC:
Allt är hur bra som hellst och han följer sina kurvor hela tiden.
Vikt: 6380g
Längd: 62cm
Huvud: 42cm

Äskar min Hector!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker