25 augusti, 2008

Shoppat lite grann...!!!

I morse när vi vaknade så tog jag och ringde till HSB om fuktskadan vid fönsterkarmarna i vardagsrummet.. Vaktmästaren var här ganska snabbt och tittade på den, han sa direkt att detta måste förvaltaren titta på.
VId 1 tiden dök han upp och kikade och sa att det måste åtgärdas ganska snabbt. Ganska omfattande fuktskada som skulle ta ett tag att fixa.... och dom måste ta bort fönstrena först... får hoppas att det blir klart innan det blir kallare ute =(..Det kunde vara så att det gicka att fixa till på en dag, så vi håller tummaran...
Snickaren skulle ringa när dom hade tid att komma!
Min lilla superkille!
Efter han hade varit här så åkte vi ner på stan och pantade alla flaskor och sen gick vi in på lindex och shoppade lite kläder till Hector! Jag köpte en ny bh..tack för den =)
Sen så åkte vi ut till Nuevo med hopp om att hitta kläder till dopet.. men icke..!! Åhh jag blir så tokig på detta, det är mindre än 2 veckor kvar och snart får jag panik.!!!!
Får sätta mig och kolla efter kläder på H&M:s hemsida och på la redoute.. hoppas att man hittar något.....
Efter en misslyckad sökning efter kläder åkte vi till Jysk för att köpa blockljus till dopet, men alla var slut???? konstigt men jag lovar er att det såg verkligen ut som att en bomb hade sprängts därinne, trasiga möbler, kartonger och sängar överallt, hur rörigt som hellst!! Hehe tur att man inte jobbar kvar i skiten! Nä men jag förstår inte hur dom hade lyckats få det sååå rörigt! Jaja inga blockljus där inte.. hmm ingen bra dag för mig.
Eric behövde nya skor så vi gick in på Intersport och löpte ett par, och så hittade jag två par mjukisbyxor till mig, det ända som passar en nybliven tjock mamma..=(
Efter det gick vi ner till Karlssons för att kolla om dom hade blockljus, det hade dom...=) Ja och vi köpte dukar och lite blandat för att göra fina ljusgrupper! Det kommer att bli sååå fint.
Sen åkte vi hem!

Jag ställde mig och gjorde pannkakssmet när vi kom hem, eric la Hector i babygymmet naken och sen gick han ut men hunden...
Mitt i pannkakssmets fixandet så märkar jag att det är något lurt på gång inne i vardagsrummet, en mamma känsla!
Ooo ja, där låg Hector med bajs över hela sig =()
hahaha, han hade bajsat och sen rullat runt lite i detta, såå mysigt! min tokiga kille!

Något liknande hände här förra veckan, vi skulle duscha och jag hade tagit av hector blöjan och lagt han i babysittern i badrummet, skulle bara tvätta håret innan jag tog in honom...Och han var hur snäll som hellst..
När jag drog upp duschdraperiet så låg där en bajsig Hector...hehe.. tur att vi skulle duscha!=)

Eric är iväg och jobbar och jag sitter här jättetrött...... Hector har somnat och jag ska väll sova snart också!!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker