09 augusti, 2008

Lördag - Mariefred

Innan vi åkte till Mariefred så åkte vi er till konsum för att handla med en prinsesstårta och fika som vi skulle äta hos mamma.
Så vi fikade lite och sen slappade vi =) och sen var vi ännu slappare för vi åkte ner och handlade pizza, ingen orkade laga middag... hehe
Tove var och jobbade men hade lämnat sin kille hemma hos mamma... hehe...nä man han värkar trevlig, han sa inte så mycket men det kan jag förstå för att vi är så galna i våran familj..haha..!

Hector har typ sovit hela dan och han var jätte hård i magen och försökte bajsa lite innan vi åkte till mariefred, åh vad han blev ledsen, det gjorde så ont när bajset skulle ut, Men det som kommer in där fram ska ju ut därbak så det går inte att göra så mycket mer än att massera magen lite, vilket han tycker är jätteskönt och såklart tröstas!
Han ligger och håller på att somna i sängen nu. Han somnar väll för kvällen kan jag tänka mig. Min lilla älskling.

Jag sitter här vid datorn och försöker komma på hur det fungerar med alla program till videokameran, redigering och sånt.... det blir kul när man väl kommer på hur allt fungerar. Fast nu ger jag upp, fortsätter väll med det i morgon, så jag kan börja lägga in filmer i bloggen också =)

Ja och vad ska jag skriva om Eric, jo att han sitter fastklistrad vid tv:en just nu... hela dan och alla kommande dagarna! Men det är ju bara OS vart fjärde år så man får väll bita i det sura äpplet och låta honom titta, jag börjar väll titta när friidrotten startar för det tycker jag är roligt i se på.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker