04 augusti, 2008

Måndag - Fixat och donat

Hmm idag hade jag sån himla huvudvärk när jag vaknade så det tog ett ta innan man kom igång. Jag låg i soffan hela förmiddagen, men Eric han började dagen med att springa 5km och sen sa han att ha hade gjort situps och armhävningar... att han orkar =). Ja men det behövs nog, han säckade nog ihop lite under graviditeten också.
Jag ska väll börja på pilates eller core snart... hoppas att det är kul bara, jag måste värkligen komma iform.

När huvudvärken släppte så åkte vi ner på stan för att gå till banken och öppna konton åt Hector.Det blev ett vanlig sparkonto som inte är låst och sen ett fondkonto som han får när han blir 18år. Hoppas vi valde en bra fond bara..=)
Sen handlade vi lite mat och åkte hem.

Vi började göra i ordning inne på Hector´s rum idag...
Det blir såååå fint, är inte riktig klart ännu så jag lägger upp bilder imorgon i stället!=)
Hector ligger i sängen och äter lite medanst vi fixar i hans rum.

Mamma och Hector myser på hans nya matta =).

Efter kvällspromenaden med Mowgli började han att halta, att det aldrig tar slut.!! Är det inte det ena så är det nått annat...
Han har ont i vänster bakben/höft, han kan knappt gå stackarn. Hoppas att han blir bättre under natten....

Nu är det sängdags..
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker