22 augusti, 2008

Fredag....

Inatt sov Hector superbra, han vaknade bara 1 gång och ville ha mat =). Och se ni morse fick jag sovmorgon för Eric gick upp med Hector... så skönt att få sova någon extra timme.

Hector har varit jätteglad idag, pratar hela hela tiden och har en massa konstiga ljud för sig... det är så himla kul att se på honom när han ligger där och pratar. Min älskling!!
Nä men det är skönt att hans humör var bättre idag, kände mig väldigt trött och sliten efter 2½ dagars gnäll, men nu är allt bra igen.. håller tummarna för att han behåller detta humör lääänge till..=)

Nu är fotopärmarna klara... phu... över 500 bilder satte jag in och nu så måste jag snart framkalla nästa minneskort... mycket bilder blir det, men det är ju så himla kul.
Idag hämtade vi förstoringar som jag beställt på nätet som hade kommit... Dom var hur fina som hellst..måste köpa ramar nu bara!!

Nu ligger Hector och sover lite, vaknar väll snart för att vara vaken lite innan han ska sova för natten... om han inte vaknar så måste jag nog väcka honom, annars sitter jag här inatt och ska sysselsätta en pigg liten Hector och det vill jag hellst inte, jag vill sova om nätterna.

Eric sitter och tittar på OS, det ska bli så skönt att det är slut snart...fast det har ju varit kul också. Hector tycker det är jättekul att titta på när dom springer och så.
Men måste bara säga att jag tycker att våra friidrottare har floppat totalt i år!!! sisst så gick det ju hur bra som hellst och nu är det ingen som står på pallen! inge bra, och deffenitivt inge kul..

Nu vaknade Hector så jag måste gå....

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker