13 augusti, 2008

Min underbara Ängel..!!!!

Hector har varit jättego idag, han har varit lite gnällig men hur mysig och kramig som helst! Det känns sååå skönt att han har varit lite glad en dag efter allt gnäll dom senaste dagarna.
Jag är så glad över att jag har Hector, jag älskar mitt barn över allt annat och man kan inte beskriva hur mycket eller hur man känner.... kärleken till Hector är oändlig!!
Idag var vi förbi till lokalen vi ska vara i efter dopet, det var inte vad jag hade tänkt mig och lokalen var jätteliten, så vi får se hur vi löser detta... i morgon skulle vi få svar på om vi kunde vara på ett annat ställe som var större, jag hoppas att dom går med på att hyra ut det till oss och att den är ledig.! Det huset har dom tydligen bestämt att inte hyra ut till såna här typer av engagemang, men varför vet jag inte.
Jaja vi kan ju bara hoppas, får som sagt svar på det i morgon.

Efter titten så åkte förbi på åsby där vi åt lite middag och fick med oss en jättefin tavla med troll på som ska hänga inne i Hector´s rum.
Sen åkte vi hem!

När vi kom hem så skulle Eric klippa gräset som gräsklipparen inte kommer åt, tex intill staketet och så. Tro det eller ej men han gjorde det med en vanlig sax, det såg väldigt roligt ut kan jag säga..hehe!
Jag och Hector tog och gick över till Mikaela, hon hade Mi&i party. Det var en tjej som var där och visade barn o mamma kläder ur deras kollektion och man får beställa genom henne då om man ville. jag beställde en tröja och en body.. jättesöta.. dom skulle komma om ca 3veckor!

Och nu sitter jag här vid datorn och Hector ligger och sover i sängen och han är så söt så man vill äta upp honom....
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker