26 augusti, 2008

Tisdag

I morse vaknade hector vid 7.. det har aldrig hänt. Han har alltid slagit upp sina blå mellan 8-10 tiden!
Jaja men det var bara att gå upp =) Gick och tog en dusch och satte mig sedan och tittade på tv..
Åh det är så kul att vakna med the voice har börjat igen efter sommaruppehållet, det är så skönt att vakna till det och jag tycker att det är ett bra program! så roligt i alla fall=)'

Sen kom Madde och Lucas förbi, vi var här en stund innan vi åkte ner på stan! Vi gick och luncha på aroom, så gott!!=)
Sen gick vi runt lite och kollade i affärer, hittade en mössa och ett par vantar till Hector, i samma färg som få hans nya jacka så det blir skit snyggt!
Jag träffade michelle utanför hem och hantverk, hon blir sååå glad varje gång vi träffas och såå ledsen när vi ska gå! Hon kramas och pysslar med Hector hela tiden, så gulliga!=)
Vanessa var inne i affären och tittade knappt åt mig ??? Förstår inte varför men tycker att det är synd!

Sen fick jag för mig att åka till E-tuna så vi drog till tuna park! Jag skulle leta efter nått till dopet, men som vanligt så kom jag hem tomhänt... det blir billigt det här =)
Hämtade upp Eric hemma så vi kunde åka ner på stan och handla .. handlade lite mat och så var vi in på schellins och beställde smörgåstårtor till dopet!=) det var inte billigt..!

Nu är vi äntligen hemma, jag är sååå trött och Hector är också jättetrött..han har bara sovit totalt 2 timmar sen klockan 7 i morse!!! knäppa kille som ska var med överallt!=) Men mamma älskar dig ändå!

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker