17 augusti, 2008

Lördag - En trött liten Hector!

Ska blogga lite snabbt här innan jag går och lägger mig!

Vi åkte till mamma i mariefred runt 1 tiden, efter ett tag kom vi på att vi alla skulle åka hem till oss istället... mamma ville kika på våran nya soffa=)
På vägen hem så stannade vi till i malmby och skulle titta på någon Jeep grej. Dom körde runt med sina bilar i lera på någon sorts bana... åh vad skitiga vissa bilar och människor var =) det såg ganska kul ut...
Eric och Daniel åkte med Chrille en gång, fast han körde ganska lungt, det såg man eftersom att hans bil nästan var ren när vi åkte därifrån. Jag satt i bilen hela tiden med Hector eftersom att det regnade.

Hemma hos oss ställde vi oss och gjorde hemmagjord pizza, mmmm vad det var gott. Efter maten så satt vi och snackade lite skit sen åkte dom hem!

Jag och Eric har suttit vid tv:en hela kvällen, så skönt att bara slappa.
Eric börja jobba på måndag så i morgon är sista dagen på semestern för honom, sen börjar vardagen, det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till lite rutiner faktiskt.!!=)

Hector har sovit jättemycket idag, han kanske har varit vaken i totalt 4 timmar under hela dagen, min lilla skrutt måste ha varit jättetrött...=)
Nu ligger han hos pappa i soffan, han somnade för en stund sen, han har varit vaken lite här på kvällen och lekt=)
Nu ska jag väll snart gå och sova!
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker