20 augusti, 2008

Tisdag - Lite shopping!

När Eric kom hem ifrån jobbet idag så gick han ut med Mowgli och jag och Hector åkte till macken för att hämta ut paketet från H&M och servetterna som vi beställt... åh don var sååå fina, kommer bli hur bra som helst till dopet! =)
Sen åkte vi hem och hämtade Eric och mowgli, åkte och köpte bromsar till bilen och ut till åsby för att lämna hunden, vi vill ju inte att han ska ligga i bilen medanst vi shoppar.
Så åkte vi upp till Eskilstuna!

Detta shoppade vi idag:

Dopklänning
Jacka till Hector
Mössa till Hector
Badleksaker
En skallra
2 st nya Dr. brown flaskor
En fin bok att fylla i om Hectors första år
En bok för gästerna att skriva i till Hector på dopet, + fina pennor.
2 par byxor till Hector
1 tröja till Hector
Strumpor till Hector
Skivor att spara foton på samt ett fint nalle puh fodral.
Grind, som vi ska ha mellan hallen och v-rummet.

Ja det blev en hel del, och pengarna gick åt =( Det ända som jag inte hittade var fina Album till alla foton som jag har ligger och väntar....

I morgon ska jag och Hector till Öppna förskolan, Anneli och lilla Oliver ska följa med också så det ska bli kul...
Hector och Oliver är precis lika gamla, det skiljer bara 3 dagar, så det är kul med en jämnårig kompis till honom=)

Nej nu måste jag gå och sova, känner att jag värkligen behöver lite skönhetssömn...hehe...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker