02 augusti, 2008

Lördag - en regning dag

När mamma och daniel kom till oss åkte vi ner på stan och käkade på mälarens, sen gick vi runt på stan för att titta om det var något intressant med Strängnäs kalaset....
Hmm, nej!
Jag förstår inte meningen med detta kalas, vad är det för roligt med det? Visst ska man ut och festa så, men för oss andra som inte gör det är det ingen speciell dag, eller?
Jaja nog om det, tråkigt var det i alla fall.. Bilden: Hector efter badet i morse.
Det blev ingen minigolf eftersom att det inte var så fint väder, så vi gick och bowla i stället. Jag kan säga så här, Åhhh vad man blir svag i kroppen efter en graviditet. Mina muskler och leder är inte på topp kände jag direkt. Men jag spelade ändå 2 matcher mot Eric och mamma och nu får jag lida för det, har hur ont som helst i kroppen! =(
Måste börja träna!!!
Ja med tanke på det så gick det inge bra. Eric vann, mamma kom tvåa och jag sisst, Hehe....
Daniel satt bara och tittade på, varför vet jag inte?!
Efter bowlingen åkte vi hem till oss och fikade, sen åkte dom hem.

Vi har bara tagit det lungt hela kvällen, Hector ligger och sover nu och det ska jag också göra snart.
Jag har lagt upp lite ultraljudsbilder idag och bilden från tidningen. Ska lägga upp lite mer i morgon, än är jag inte färdig med bloggen, långt kvar...!

Förresten så har mowgli sår på alla fyra ben =(
Jag har suttit och klippt bort pälsen runt om och tvättat rent idag, så vi får hoppas att det läker bra. Jag har ingen aning om varför, men det kan bero på fukten, att det kliar så att han har legat och bitit sig själv. Hmm jag har inte sett att han har gjort det i allafall.
Blir det inte bättre så får vi väll åka till veterinären för att se vad det kan vara, så himla dyrt bara, men vad gör man inte för sin lilla vovve! =)
Hoppas på att det läker.... stackarn....
Natti natti
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker