02 augusti, 2008

En Mysig morgon!!!

Imorse vaknade Hector som vanligt vid 8 tiden och åt ganska bra, bättre än i går. Sen var han vaken och lekte med sin mobil i sängen, den tycker han är jätterolig för att den snurrar och spelar så fin musik =) Han lekte även i sitt babygym en liten stund.
När jag hoppade in i duschen så fick Hector följa med, vi duschade och badade tillsammans för första gången, och hur mysigt var inte det på en skala...!!
Helt underbart....
Måste bara säga att ni som inte badar med er barn, ni missar en stund av så mycket närhet och kärlek.
Nu sover Hector hos pappa i soffan.

Nej nu måste jag gå och hänga upp tvätten och sen ska jag göra i ordning mig för att mamma kommer hit och vi skulle väl hitta på något roligt, kanske gå ner och spela minigolf, hehe om det slutar att regna =)

Jag har hittat en hemsida där dom gör tavlor av foton som är mycket billigare än expert.
Det fanns fler valmöjligheter också!

Jag var bara tvungen att skriva det, så att jag inte glömmer bort..... hehe minnet är inte där man vill ha det.
Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker