23 augusti, 2008

Lördag

Nu har vi precis kommit hem ifrån mariefred. Hector ligger och äter hos pappa och jag satte mig här en stund och ska skriva lite... sen ska jag gå och ha kvällsmys med min lilla familj!=)

Vi var och hällsade på hos mamma och dom en liten stund, vi kunde inte vara kvar så länge för Mamma och Tove skulle iväg och jobba på någon kräftskiva. Men vi han äta lite tillsammans och sen gick vi igenom foton på Hector, mamma tog en hel del...
Åhh den var söt, och den här också, och den här, lät det hela tiden =) , så hon fick sig en rejäl bunt tillslut..hehe!
Sen var Michelle över en liten stund, åh vad jag har längtat efter henne, saknar henne så otroligt mycket. Hon fick några kort på Hector som hon skulle sätta upp på väggen i sitt rum. Hector är ju hennes "lillebror" som hon säger..hehe.. ja han är ju nästan det, fast inte genom blodsband, men jag anser att Michelle är en del av våran familj och hon kommer alltid att vara det.... Älskar min lilla Michelle. Saknar dig gumman!!!

Vi var förbi på willys på hemvägen och köpte massa grejor till dopet, Plastgrejor att äta på och med...mm.

Hector sov jättebra inatt med och han har varit snäll idag också, lite gnällig nu sista timmarna men det är för att han är trött... min lilla pussgurka.=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker