31 augusti, 2008

Lördag....OTUR!!!!!!!

Jaha då har ännu en dag paserat... och trött som en gris som vanligt är man, ja hur trött nu en gris kan vara ?=) Trött är jag i allafall!!!

Ja vi har varit i mariefred hos hela familjen och firat syskonen... Innan vi åkte dit så åkte vi först ner till konsum för att hämta tårtorna som mamma hade beställt.
Det var ganska pinsamt.. för Daniel hade velat haft en prinsesstårta utan marsipan.. om man nu kan kalla det för prinsesstårta!? men dom titta ganska undrande på mig och frågae om det värkligen skulle vara så!
-Japp, sa jag och kände att alla tyckte jag var helknäpp....
Jaja det blev den och sen en gräddtårta med hallon.

När vi kom fram så hämtade vi Michelle först, och hon var jätteglad över att hon skulle få komma till oss.! Det är ju självklart vi också!=)
Sen gick vi till mamma och fikade....
Daniel hade fått en systemkamera i present och Tove fick en bärbar dator..!!
Ja grattis och ha det så roligt =)

Men sen så hände något som inte var lika kul... Michelle skulle låna min kamera och fota Eric, hon håller upp kameran och går några steg, snubblar på en stol och dämmer kameran i backen... hela objektivet blev helt intryckt och satt på snedden....neeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja, jag fick panik, men försökte hålla mig lugn för det var ju inte hennes fel..... hur ska jag göra nu..???? jag kan inte ta kort......
Ja, vi åkte nästan direkt till expert för att köpa en ny.. så nu har jag en ny kamera men jag kommer att sakna den jag hade, den var så bra och jag hade precis lärt mig hur alla specialfunktioner och allat fungerade på den och nu ska man börja om. Jaja sånt är livet!!

Jag säger bara det...otur har man värkligen haft.. det häder dåliga saker runt mnig hela tiden!!
Förra månaden så gick ju filmkameran sönder och nu vanliga kameran... nu har jag inte råd att det händer något mer!!!!

Lägger upp bilder från idag i morgon.
Nu ska jag gå och lägga mig...

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker