29 augusti, 2008

Äntligen Fredag!!

Nu är det äntligen fredag...=)
Idag har vi varit och storhandlat och sen har vi helg städat lite här hemma så man slipper tänka på det under helgen..
När vi var och handlade trodde jag att jag skulle få panik.... det var så himla mycket folk och alla tanter stog och tjattra med varandra och ockuperade upp all plats... Åhh vad arg och frustrerad man kan bli av mycket människor..!!
Jag ska nog inte bo i en större stad än så här... inte bra om man inte tycker om mycket folk, jag gillar när det är lungt!=)
Nej men jag har alldrig varit med om maken på drag på willy´s... det är väll för att det är fredag efter löning... jag ska aldrig mer gå och handla då. Man känner sig så stressad att man glömmer typ hälften av vad man skulle handla.
Jaja vi överlevde och nu är vi hemma i lungnet...

Hector somnade inte förren efter 9 idag, han var lite smått orolig under kvällen, varför vet jag inte?. Men nu sover han i allafall min lilla älskling.
Han har varit så glad och pratig idag, hela morgonen var han så snäll så, och eftermiddagen blev han bara arg när han inte fick mat tillräckligt fort... Så dagen har varit lugn för övrigt om man bortser från willys!=)

Eric sitter och tittar på Tv, ska väll gå och göra honom sällskap någon timme innan jag ska sova.
Imorgon ska vi åka till mariefred och fira Tove och Daniel som fyller år... dom fyller igentligen inte år förren på måndag och tisdag men dom ska firas i helgen.
Daniel blir tonåring... hela 13 årar!?=) och Tove hon ser till att bli lite krogmyndig på 18 årar!=)

Michelle kommer även till oss i morgon så henne ska vi hämta vid 1 tiden innan firandet.. så hon kommer att följa med!=) Det ska bli så kul att få umgås med henne, det var flera månader sen hon var hos oss... min stora älskling.!! Varje gång hon träffar Hector så pratar hon om att hon är storasyster och Hector är hennes lillebror... det är så himla gulligt!! Hon stannar tills på söndag så det blir bara över en natt men vi får ju njuta av varandra och kramas den tiden hon är här...sen kommer hon ju nästa lördag för att vara kvar 2 nätter, hon ska ju med på dopet..=)

HeHe, måste bara berätta, när Eric var ute med Mowgli efter handlingen så höll jag på att dela på kasslern som skulle in i frysen... men fick pausa allt då Hector protesterade och ville ha mat.
Så jag satte mig i soffan och matade honom och Eric och Mowgli kom hem efter ett tag...Eric kom och satte sig hos mig och ingen av oss hade tankarna på kasslern som låg på köksbänken.....förutom Mowgli....oops!!
Efter ett tag kommer Mowgli in i v-rummet och då känner jag denna skarpa doft... han luktar kassler...hjälp...!!! så jag tänkte att han hade snott någon bit på bänken, så jag bad Eric att gå ut för att skära upp det sista och stoppa in i frysen. När han kom in i köket så ropar han, vilken kassler...åhhh neeeeej tänker jag och springer ut dit..!
Den var BORTA!!!!!
tänk er 2 kilo kassler, det är ju hur mycket som hellst... Mowgli åt upp hela skiten!!
HEHE, nu ligger han och är alldeles dåsig av mättnad, magen är alldeles stenhård och Eric kan ju lika gärna ta en sovsäck och lägga sig ute i skogen med honom i natt för han kommer säkert att få springa ut och in som en tok, Mowgli blir ju så lätt dålig i magen och av 2 kilo kassler kommer han garanterat ha rännskita i natt och säkert många dagar till...... mysigt va???
Dumma hund =)

Nej nu ska jag gå och myca med min största älskling...nämligen min blivade man...... hehe skoja bara, men någon gång i framtiden kanske..=)

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker