17 augusti, 2008

Söndag - Eric´ssista semesterdag.

Sitter här med en pigg och vaken liten Hector,han vill inte sova. Jag har försökt sen klockan 20.00 mem han har bara somnat in 3 ggr och vaknat 5 minuter senare... min tokiga lilla skrutt.

Idag har vi bara tagit det lungt, inte gjort så mycket alls. Sista dagen på Erics semester så han ville ha det så. Själv hade jag velat åka med mamma och dom till naturhistoriska, men Eric orkade inte. Så det blev en slappdag hemma i nya soffan.=)

På eftermiddagen så åkte vi ut till åsby för att äta middag, alltid lika gott och skönt att få den serverad..haha..
nej men Hectors faster Theresia och hennes kille Johan var där så vi åkte ut för att dom skulle få träffa Hector lite, dom ses ju inte så ofta eftersom att dom bor i stockholm.

Nu håller Hector på att somna i min famn medanst jag sitter här och skriver, hoppas bara att han somnar för natten.
Eric ligger redan och sover, han ska ju upp vid 4 för att åka till jobbet. Jag hoppas bara att inte Hector vaknar då när han gör i ordning sig...
Så imorgon är jag och Hector själva ända fram tills klockan två... undrar vad man ska hitta på då? får sova på saken=)

Kvällen har jag spenderat med mobilen i handen. Jag har sms:at med Veronica.. det var ett tag sen vi sågs och jag tog kontakt eftersom att jag vill att Hector och Liam ska få umgås och lära känna varandra. Dom är ju faktiskt kusiner så varför skulle dom inte det?
Vi kom fram till att vi ska träffas i veckan någon dag eventuellt, hon visste bara inte när hon kunde. skulle meddela det senare. Men jag tycker det ska bli jättekul om vi kan börja umgås lite och hitta på saker med barnen ihop.... Dom är ju tuffa killar båda två så roligt blir det nog alltid..=)

Nej nu är jag trött och ska väll gå och lägga mig så fort Hector har somnat in helt.
Bilder lägger jag upp i morgon för jag sitter vid den bärbara och jag har bilderna på den andra.

Natti natti

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker