31 augusti, 2008

Söndag...Söndag....

jaha då sitter man här igen!!

I morse kom Michelle in och väckte mig vid halv 7...åh nej tänkte jag som var skit trött så vi satte på tv:n så hon fick titta på lite barnprogram medanst jag vilade lite tills Hector vaknade vid tjugo i 8.Hector var hur go som hellst hela morgonen ( det har han varit hela dan också!=).) Han skrattade hela tiden, så fort Michelle sa något så tyckte han att det var jättekul.. Sen låg dom och myste i soffan och tittade på något barnprogram, kommer inte ihåg vilket, men det var iallafall på kanalen toon disney och Hector tyckte det var jättebra!

Hector och Michelle morgonmyser...! Hon är ju sååå stolt...=)

Efter Michelle hade badat och gjort i ordning sig så gick hon ut och lekte på gården medanst vi gjorde i ordning oss och Hector..
Det var ett himla spring fram och tillbaka eftersom att hon ena stunden inte ville vara ute och andra stunden så skulle hon det... efter ett tag så sitter hon på trappen utanför och ser jättesur ut! jag går ut och frågar vad det är!??Och hon svarar att det var några andra barn som också ville leka med henne och hennes kompis, men att hon inte ville det...Och då undrade jag varför eftersom att det är ju roligare om man är snäll och att alla barnen får leka tillsammans.Jo, det var ju för att dom hade gummistövlar på sig..!!!! Har ni hört på maken, ungen ville inte leka med dom pga ett par gummistövlar.Jag blev inte så glad och förklarade att alla betyder lika mycket även om man inte har samma kläder eller inte ser likadana ut....och om hon skulle hålla på så där så skulle hon få komma in!!Det löste sig då och hon stannade ute och lekte. Knäppa Michelle!...=)

Ja vi åkte till mamma i mariefred och år kräftor och räkor..mm. Det var jättegott men nu har både jag och Eric ont i våra magar.. det är väll för att man inte är van räkätare...hehe! Efter det så gick vi och lämnade Michelle och åtke hem!

Hector har varit helt, helt underbar idag! =) Inget gnäll, bara leenden, skratt och prat.. han är ju sååå söt. Nu har han börjat träna på att sätta sig upp själv från liggande, han tar i allt vad han kan, det ser jättegulligt ut.

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker