22 augusti, 2008

Torsdag - trött..!!

Idag har vi inte gjort någonting alls.. Hector har sovit jättedåligt inatt, vaknat typ 5 ggr och skrikit efter mat och när han fick det så åt han bara litegrann och sen somna han om.. Så det är inte han inte så konstigt att han vaknade ofta om han inte åt ordentligt..han blev ju hungrig fortare då!
Aptiten är inte riktigt som vanligt..

Så..
jag har varit jättetrött idag, vilket Hector också borde ha varit med tanke på hur lite han sov i natt.. men icke...
Han har väll sovit totalt 2 timmar idag.. hmm ja det var lite frustrerande för han sov bara 10 minuter åt gången.. när man precis få honom att somna så vaknade han..
Och tiden när han var vaken så var han ju inte speciellt glad, han gnäller och gnäller, och så var han övertrött på det också, så nu är jag jättetrött.
Hector somnade för ca 1 timme sen, får se hur han sover inatt... ?

När Eric kom hem ifrån jobbet så tog han med Hector ut när han skulle ut med Mowgli..så jag kunde vila en stund.. men efter ca 10 minuter så vaknar jag av att jag hör Hector utifrån, han skrek som alldrig förr..
Han hade skrikit hela tiden dom var ute och var hur arg som hellst. Eric kom in och lämnade honom till mig, och han lugnade ner sig direkt...
Han har varit väldigt känslig och vill vara hos mamma när allt är fel, så det är bara att hjälpa honom och stötta honom igenom den här perioden så gott som möjligt.

Vi älskar våran lilla Hector och vill inte att han ska vara ledsen, när Hector är ledsen blir mamma och pappa ledsna också!
Han är vårt allt!!!!

JAg han faktiskt få in fotona i pärmar nu på kvällen men... jag har satt in dom fel...åhhhh. Hade inte riktigt huvudet där jag ville ha det!
Får ta och göra om det imorgon.=(

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker