29 juni, 2009

TRÖTT!!

Åh så trött jag är, kan knappt hålla upp ögonen...sängen efter detta.

Hector sov mellan 11-12, men sov alldeles för kort stund för han var hur sur som helst. Han ramlade även in i staketet när han spelade fotboll här på uteplatsen och slog i pannan, så han fick en bula, stackarn.
Vid 13 så somnade han om och jag passade även på att sova lite, hade sån fruktansvärd huvudvärk.=( När Eric kom hem sen vid 14 tiden så tog han med sig Hector ut på promenad med hunden så jag kunde vila lite till....

Ja nu vaknade min lilla pluttis, han är snorig så han sover lite oroligt...=( Ligger här i min famn nu och gosar...min älskade lilla Hector!

När jag vaknade sen så åkte jag ner på stan och hämtade upp familjen, och sen åkte vi hem och fyllde polen till Hector..=)
Han badade och plaskade på som bara den. Cecilia och barnen var här också så Ebba plaskade på riktigt ordentligt hon med, lilla Izak badade lite också=)
Satte rutchkanan i polen, det gillade Ebba men inte Hector eftersom att det stänkte så när Ebba kom farandes..hehe

Sen blev skruttis trött redan vid 17 så vi fick sysselsätta honom för att hålla honom vaken ett tag till. Vid halv 7 somnade han i mitt knä och det innan han ens hade ätit kvällsvällingen. Men jag tankade i honom det ändå, han åt i sömnen hehe...

Eric jobbar bara 3 dagar till sen har han semester i 5 veckor!! Det ska bli så skönt och jag bara längtar tills alla aktiviteter och små utflykter till parker och stränder kan sätta igång på allvar...=) Denna sommar kommer att bli underbar!

Älskar min Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker