04 juni, 2009

Jäkla tvättstuga!!!!!!

Sådär har haft fullt upp hela förmiddagen och ja tills nu, och än är det inte slut.. men jag passade på att sätta mig 10 minuter när det väl finns ett litet glapp i alla saker som ska göras.
Hector är trött, han sitter här i min famn och tittar på tv, men han får inte somna nu, för vi ska ta bussen ner på stan om 30 minuter och då kommer han att vakna när jag ska böka på alla kläderna, så han får minsann sova i vagnen.

Jag hoppas iaf att jag hinner med den bussen, håller på att tvätta just nu och jag blir galen.!!! Det finns två sidor i tvättstugan som man kan tvätta på och den jag har tvättat i förrut var upptagen så jag tog den andra, men den som jag tvättar i nu är KASS!!! Kläderna i torkskåpet har hängt inne i 2½ timme och är ännu inte torrt, och även lika så i torktummlaren.. På andra sidan så hann allt torka så fort en ny maskin var klar att torkas, hmmm så nu sitter jag med massa blöt tvätt!
Alla tiderna är upptagna idag också så jag får väll gå dit i kväll efter 22 och torka tvätten..

Jag missade min akupunktur i morse, jag och Hector somnade i soffan vid 9 tiden och vaknade inte förrens vid 10.50..=( Jaha så kan det gå ibland, när familjen är trött!
Men men, det är inte hela världen, hoppas jag..hehe
Fick lite egentid att städa och plocka och laga mat när Eric gick ut med hunden, han tog med sig Hector. Det var världens skitväder men det är bara att klä sig rätt så går det hur bra som hellst.=) Det är så skönt att få gå och städa och pocka lite själv, allt går så mycket fortare då.

Hector har varit jätteglad och busig idag, det är så härligt..=) Åhh vad jag älskar min Hector, han är så underbar!

Nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag ta bussen ner på stan och göra alla ärendena, ska möta upp Cecilia och barnen där nere också..

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker