15 juni, 2009

En dag på High chaparall

Jag är supertrött nu, har knappt sovit något natten som var och så har vi varit igång hela dagen.

Vi åkte hemifrån så vi var vid High Chaparral vid 13 tiden, när vi kom dit så var det helt dött.. Det var knappt något folk och dom flesta grejerna var stängda..=( Första timmen gick vi bara och spanade lite och sen runt 14 så gick vi och åt mat. VId detta laget kände jag att nu får det vara nog, nu åker vi hem!!
Det var tråkigt och tomt, helt öde och restaurangen vi åt på sög! Vi fick betala fullt pris på buffen för Daniel även fast han bara tog en potatis! Och anledningen till att han endast tog det var för att dom inte hade något vegetariskt allternativ...sånt blir jag så arg på!
Sen var maten även kall och vissa skålar och sånt var slut..Anledningen till det var för att buffen stängde vid halv 3 och då tänkte dom inte fylla på..VA??? Jag betalar väll lika mycket som alla andra och då ska jag väll också få varm mat med lika valmöjligheter...eller?

Hector fick en cowboyhatt, han är ju så söööt!!

Haha, hela familjen...Mamma, Eric, jag och Hector...=)

Vi blev klara vid 15 tiden och bestämde oss för att stanna kvar tills weatern showen vid 17.00...men va fan skulle vi hitta på så länge? Vi gick vidare in i parken och vädret var superbra. VI kikade på bisonoxar och klappade en åsna..=) Åsnan blev helt manisk när den såg Hector i vagnen, Hector satt nämligen och mumsade på ett äpple..hehe. Han försökte sträcka sig efter det och nästa gång vi gick förbi där så fick han Hectors äppelskrutt.. =)

Tiden rann på och vi hade det rätt så mysigt ändå, och sen så gick vi till showen... Den var jättebra, och stunttricksen som dom använde sig av var väldigt coola..! Det sista som vi fick se var en tjej som hoppade från 12 meters höjd, rakt ner och landade på någon luftmadrass...Det var coolt, fatta 12 meter..hon kan inte ha varit höjdrädd..hehe
När dom sköt med pistolerna så reagerade inte Hector så där jättemycket. Men när dom sköt med hagelgevären så lät det ju extremt och då blev han rädd. Hector gick nämligen omkring nere på asfalten när första knallen kommer från hagelgeväret. Hector blev så rädd att han flög framåt och kastades ner på backen...stackars mitt lilla hjärta. Så resten av schowen satt jag med mina fingrar i hans öron och då gick det bra för honom att titta...

Efter showen så åkte vi hem...

Vi har inte gjort så mycket sen dess, Hector var supertrött i bilen på vägen hem, men somnade inte för kvällen förrens vid 20.30...och han sover som en stock ännu. Vi har bara tagit det lugnt och tittat på tv. Vi har även varit in till Tove och gosat med Emilia. Hector är så söt, han försöker att ge henna nappen hela tiden och klappar henne så fint..=) Sen har han även smakat på hennes små fötter, hehe..

I morse så tvättade jag Hectors navel med en tops, och sen satt han själv och pillade i navlen ett bra tag, och försökte även att tvätta med tops, hehe... Han är ju så underbart söt min lilla älskling! Och Emilia låg naken i mitt knä när vi var in och då såg Hector hennes navel och började pilla lite försiktigt i den...hehe. Ja Emilia har också en sån..=)

Har även testat på guitar here idag, det var skitsvårt men roligt..!

I morgon funderar jag på om jag ska åka till gekås i ullared, ja det ska jag nog göra..=) Det är alltid roligt med shopping, men jag verkar va den enda i min familj som tycker det så jag får väll åka dit själv..=( Men det kan vara skönt det också...får se hur det blir, men jag ska dit iaf..

Nu ska jag gå och sova.

Älskar min Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker