14 juni, 2009

godmorgon

Hua vad seg jag är idag, det är lite risigt väder och blåser kallt...men jag hoppas att det blir varmare under dagen, ska kolla vädret på smhi sen..

Hector har sovit jättebra inatt.. Jag trodde att han skulle sova lite oroligt eftersom att vi inte sover hemma och att han sov i en annan säng, men icke då =)
Vi kom i säng vid halv 1 och Hector vaknade första gången vid halv 5 för lite välling och sen försökte han med att vi skulle gå upp, han låg och pratade men jag vägrade och han somnade om igen efter 5 minuter.
Hehe, och ja vi låg alla 3 i en 120 säng sista timmarna, men halv 8 ville min lilla pluttis gå upp och leka..=)

Nu står Hector här brevid mig och fiser, hehe. Antar att han ska göra nr 2 snart här.

Hector är ju fortfarande känslig mot mjölkprodukterna och maten så idag ska vi köpa låglaktos mat så han kan få i sog annat än potatis och välling. Jag blir ju lite orolig över vikten på honom för han minskar ju i vikt nu när han inte kan äta som han brukar, jag tycker så synd om honom, min lilla älskling.

Måste ringa till Bvc när vi kommer hem ifall det inte har blivit bättre, för dom sa att vi skulle höra av oss ifall det inte skulle bli det, så då kankse man får kolla upp om han har blivit känslig för laktos eller nått. Jag vet inte rikitgt, men nått måste ju göras då...

Nu ska vi äta frukost. Jag är superhungrig, och Hector ska få en flaska välling.

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker