13 juni, 2009

TRÖTT!!!

Ja då var vi nere i Reftele, och jag är helt slut nu, ska faktiskt gå och sova när jag har skrivit detta.

Vi kom iväg från Strängnäs vid 13 tiden, endast 1 timme senare än vad jag tänkt mig..=) Hector somnade precis innan vi åkte så det var ju skönt. Vi kopplade in hans stol i framsätet, det blev superbra så och eftersom vi skulle åka bil så länge så blev det smidigare, han tyckte det var jätteroligt att kunna se oss. =)
Resan gick bra, men våran GPS fick fnatt ett antal gånger och visade oss väldigt skumma vägar som den tyckte att vi skulle åka, hehe. Men eftersom vi visste ungefär vart vi skulle så körde vi lite som vi tyckte och den ändrade sig rätt efter ett tag. Men den var bra skum... måste nog uppdatera den snart..

På vägen ner så letade vi efter en barnaffär som var öppen så vi kunde köpa med oss en resesäng eftersom vi ska vara här nere hela veckan så hade det varit skönt, men tyvärr så var det ju ingen affär som var öppen. Men det löste sig iaf, vi fick låna lilla Emilias säng till honom, men det var ett jäkla jobb att sänka den..det måste man ju göra för annars hoppar Hector ur den.

Vi var nere vid 18 tiden och då blev det till att bära väskor och sen satte vi oss och åt middag, Hector var inte så sugen på att sitta still och äta, men det förstår jag, han har ju suttit still i en bil hela dagen så han fick springa omkring och leka istället. =)
Sen har vi bara packat upp och fixat lite och tagit det lungt, pratat och umgåtts..=)

Haha, Daniel har spelat på blipville hela kvällen, och även Eric...haha
Min bror har fått min Eric att spela "töntville", dom är som galna och har suttit vid varsin dator sen 19 tiden, jag fick fajtas ganska så rejält för att få MIN dator av Eric så jag kunde blogga. Japp, så nu sitter han här och stressar på mig för att han vill ha datorn och leka på blipville med daniel..haha

Hector somnade som en stock strax efter 20 och sover ännu, även fast det är töntar som håller på och röjer med sina bilar här utanför.. Det är så att vara i en byhåla mitt ute i ingenstans.

I morgon så ska vi bara njuta och ta det lungt, vi ska åka och titta på kossor och kalvar. Det ska bli så roligt att se hur Hector reagerar.=)

Nä dags att sova!

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker