18 juni, 2009

Babyproffsen = SKIT!!!

Chefen på babyproffsen ringde nyss upp mig och jag lovar att jag är upprörd nu!!

Hon undrade vad jag ville göra och då sa jag ju att jag ville reklamera skiten och leta efter en ny vagn. Men hon tyckte inte att det ens var något fel på det första chassit som jag var inne och bytte för några veckor sen men dom hade ju varit såååå snälla och bytt den iaf...haha
Och sen undrade hon vad jag lastade i vagnen egentligen...Haha skämtar du med mig eller? Jag har min son i vagnen och det ska den väll klara av, för det är väl en BARNvagn elleR?

Efter mycket tjafs så sa hon att dom kunde ta tillbaka den men att hon då skulle göra ett prisavdrag för dom månaderna jag har använt den. Då flög jag upp i taket kan jag tala om!!

-Du jag har själv jobbat i butik som säljchef och VET att jag har rätten till reklamation utan något jävla prisavdrag!!!!
Då blev hon paff och vart tyst en stund och sen sa hon.
- Ja men du får väll pengarna tillbaka då så får du väll köpa en annan vagn någon annanstans så blir alla glada och nöjda.

Så då ska jag åka in idag och lämna tillbaka skiten och försöka hitta en ny vagn...hehe

Jag blir så förbannad över att dom ska vara så otrevliga. Dom är emmaljungas återförsäljare och dom har absolut inte någon anledning att vara arga. Om dom är trevliga så förlorar dom ju inga kunder, men nu har dom förlorat oss och jag kommer att se till så att dom kommer förlora ännu flera kunder! Fast det kommer dom väll fixa så bra själv....=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra vännen! rätt ska va rätt!!!;)

Lilypie 1st Birthday Ticker