04 juni, 2009

Torsdag...

Då var det torsdag och Hector vaknade halv 7 i morse, han sov i sin säng hela natten, min duktiga kille..
Han fick komma över till oss då och fick en flaska välling i hopp och att han skulle somna om, men icke då..Eric gick upp med honom och sen byttes vi av vid 8. Han var trött och ville sova en liten stund till.

Jag har precis gett Hector frukost och nu sitter vi här och myser i soffan. Jag måste alldeles strax göra mig klar här, ska vara på akupunktur klockan 10. Sen efter det så har jag lite bråttom hem för jag tror jag har tvättstugan vid 11...måste nog kolla det innan jag åker.

Jag känner mig lite lätt stressad idag, har väldigt mycket att fixa inför helgen...
Hector fyller hela 1 år i morgon och det kommer en hel del folk både i morgon och på lördag. Men det ska bara bli så roligt och jag längtar tills i morgon, då vi ska få väcka Hector med sång och paket..=) Kameran komer nog att gå på högvarv i morgon..hehe

Måste ner på stan och handla tårta och massa annat, sen måste jag hitta en present till Lurre som fyller 2 på söndag..=) Tänk att han blir hela 2 år. Det är galet vad tiden går fort..Det som är roligt är att det skiljer exakt 1 år mellan våra små killar, så man ser ju hur Hector kommer att vara vid just den tidpunkten om ett år, eller ja, alla är ju olika,men på ett ungefär..=)
Hector och Lucas, polarn och pyret, dom finaste och coolaste killarna i världen..
Ja med tanke på att Eric jobbar eftermiddag så har jag ju ingen bil, så det blir lite småjobbigt att åka ner på stan med bussen och fixa alla ärenden..=( men det löser sig säkert..
Måste ju som sagt även tvätta och städa idag, sen ska ju alla paketen förberedas inför i morgon så allt är klart.. Det blir en lååååång dag idag. Hoppas Hector är på humör för lite röj..=)

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker