10 juni, 2009

God morgon!

En ny dag och det regnar ute, såå otroligt trist! Det är mitten av juni och det är så kallt och ruggit ute att man kan tro att det är höst. Jag vill ha värme och sol nu....

Natten har varit bra, Hector har vaknat en gång vid 3 och var jättehungrig så han fick en flaska blandat med vätskeersättning och majsvälling, sen sov han gott till halv 8.
Han har precis ätit en flaska nu här på golvet, han vill ju äta själv nu så han la sig ner på ett täcke på golvet och tittade på playhouse disney samtidigt. Det såg sååå mysigt ut...=)

Hector är fortfarande dålig i magen, den måste vara väldigt irriterad för det är nämligen som vatten som kommer. Men jag hoppas att det blir bättre under dagen, han ska ju få morotspure och annan skonkost under dagen så... hmm dags att nyta blöja här hörde jag...hehe
Japp "vatten" även denna gång....=(

Jaha, vet inte riktigt om det blir någon utgång idag, det regnar och är så trist väder. Hoppas det blir bättre till lunch men det tror jag inte. Det blir väll iaf en lunch med tjejerna på stan, jag kommer garanterat att ta bilen ner idag..hehe

Längtar så tills i eftermiddag, fotona kommer att vara så fina att jag inte kommer att kunna välja, det kommer garanterat att bli fler än 8 stycken, hehe Sen skulle jag även vilja ta och förstora upp en av dom bilderna för att ha på väggen, men det får vi se hur det blir med den saken...det är ju så otroligt dyrt bara!
Jaha, ett blöjbyte till, det är sååå kul detta...=(

Nu ska jag gosa med min lilla Hector här...

Älskar min pluttis

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker