16 juni, 2009

Matförgiftade!!!

I morse blev jag väckt av en glad Hector som satt i "sin" säng och lekte med sina nappar. När han såg att jag var vaken så blev han superglad och satte igång och prata för fullt med mig..=)
Men när jag såg att klockan var 6 så förstod jag inte varför han skulle upp så tidigt, men efter vällingen så satte han igång att bajsa, så då förstod jag att det var därför han vaknade så tidigt..
Men vi klev upp och jag är faktiskt pigg..hehe

När vi kom upp så låg både mamma och Daniel sjuka, även jag är lite krasslig i magen. Vi har blivit matförgiftade!!! =(
Våra magar var superdåliga i går, vi kunde knappt sitta inne i v-rummet för all odör, och inatt hade Daniel spytt och mamma o jag är dåliga i magen. Men Eric känner inget och Hector åt ju inte något från restaurangen igår på high chaparall.
Men jag är den som mår bäst av oss 3 som blev dåliga iaf, dom andra två ligger helt utslagna. Jag hoppas att det håller i sig och att jag inte blir sämre, för det orkar jag inte!
Hur jäkla kul är det att betala massa pengar och sen bli sjuka?? Vi ska ringa till dom idag för att tala om att deras mat är skit och att vi ska kräva ersättning, alltså pengarna tillbaka!

Jag, Eric och Hector flyr när Eric har vaknat, vi åker till gekås för att shoppa, vi vill ju hålla oss undan härifrån sjuklingarna, så dom får lugn och ro.

Hector vaknade iaf alldeles för tidigt, han har gått tunt här och gnällt, allt har varit fel. Vi hoppade in i en dusch och efter den så la jag honom hos pappa i sängen och han somnade nog direkt. Min lilla pluttis..=)

Jag ska ta och göra mig klar här så det bara är att åka när mina killar kommer upp.

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker