18 juni, 2009

BLIR SÅ ARG!!!

Jag blir så jäkla ARG!!!!!
Har precis suttit i telefon med babyproffsen om scootern, och dom ville att jag skulle lämna in vagnen så att dom kunde skicka ner den till emmaljunga så dom skulle titta på den och under tiden skulle jag få ha en lånevagn...
ALDRIG sa jag, nu har jag betalat för 7 resor fram och tillbaka med den där jäkla vagnen och så ska jag lämna den igen och sen hämta den och inte fan är jag säker på om den kommer bli bättre för det! Vagnen har nu kostat oss en hel del mer än vad jag hade räknat med...
Sa att jag ville reklamera skiten men då var hon tvungen att ringa till Emmaljunga och fråga, men hallå!!! Jag har ju för fan reklamationsrätt...eller??
Jag har själv jobbat i butik och inte fan ringde jag upp varenda levernatör när någon ville reklamera något...

RATA BABYPROFFSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag ska aldrig mer köpa något där, och dom ska kalla sig proffs, vilket jäkla skämt!

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker