24 juni, 2009

En tråkig dag....

Hector sov i hela 2 timmar, helt otroligt. Själv gick jag också och la mig en stund och hann sova i 40 minuter..det behövdes..=)

När han vaknade åt vi mat och sen gick vi ut på gården. Hector har lekt och busat som bara den och han älskar verkligen när man säger "nu kommer jag och tar dig" och så småspringer man mot honom, då spritter det i hela kroppen på han och skrattet bara bubblar ur honom, det är så härligt.
Själv har jag suttit och pratat med grannen och bara fått tiden att gå..

Idag är en sån här tråkig dag som man bara vill hoppa över, jag har inget att göra och alla tankarna är skit och ja det är tur man har Hector...=) Så visst har man något att göra hela tiden men jag vill hitta på något roligt!!! Jag vill åka iväg på semester....

Det är bara idag och i morgon kvar + nästa vecka sen har Eric semester...åh så härligt, vi ska bara njuta av tiden med varandra och åka iväg på lite små utflykter. Jag längtar sååå...=)

Älskar mitt lilla hjärtegull

1 kommentar:

angellicaa sa...

vi har oxå haft tråkigt idag=/ vi skulle kanske ha träffats;)

Lilypie 1st Birthday Ticker