25 maj, 2009

VARMT!

Nu har vi precis kommit hem och jag är helt slut.... shit vad det är varmt ute, jag var inte klädd för detta väder kan jag tala om, hehe
Hector ligger i sin vagn och sover, han somnade påvägen upp från bilen, även han var hur trött som helst. SÅ nu hoppas jag att han kommer att sova i minst 1 timme iaf, men det är väll inte så sannolikt då han säkert kommer att vakna av sin hosta..=(

Det gick bra hos läkaren, han tittade i Hectors hals och öron och sen lyssnade han på lungorna, Hector var så otroligt duktig hela tiden, det såg iaf fint ut och lät bra.. Vi fick gå till labb och ta blodprov på honom och han sa inte ett enda ljud, satt bara där och tittade på vad hon trixade med..=) Men sen skule dom även ta ett "näsprov", då dom sticker in en lång bommulspinne rakt upp i näsan, och gissa vad han tyckte om det, inte alls kul, han blev jätteledsen, men det gick över nästan direkt. Sen satt han och kliade sig på näsan en stund, det kittlades väll antagligen där inne..min lilla pluttis.
Det var ingen bakterieinfektion iaf så det var ju bra, då slapp han pencelin. Men han fick utskrivet hosmedecin så att hostan lindras. SKönt då kanske man kan sova inatt..eller?
För när vi kom ner på apoteket för att hämta ut det så fanns det inget utskrivet enligt dom..hmm? Men det kunde ta ett tag också innan det kom in, så vi får åka ner senare för att kolla, annars blir jag rikitgt sur, om han inte har skickat det alltså.

Jag har ont i hela min kropp, nacke, rygg, bröst, höfter, huvud...ja överallt! Ochalt hänger ihop med att jag går och spänner mig så hela dagarana, eftersom att jag inte kan slappna av.
BLÄÄÄÄ, säger jag bara!

13.15 ska bilen lämnas in på Möller (Arver) för att byta handskfacket...Det är så kul med alla dessa utgifter.
På tal om utgifter så måste jag betala räkningarna idag också...=( *snyft*..Pengarna ryker illa kvickt när dom kommer in på kontot...

Idag ska jag försöka ta mig tid och ork för att lägga ut vagnen på blocket, sen ska jag även ta tag i lite pappers grejer tänkte jag.

Älskar min pluttis

1 kommentar:

angelica sa...

Kna jag få min skiva från ditt hnadsfack då;)

Lilypie 1st Birthday Ticker