30 maj, 2009

kalasdagen....=)

Idag är det kalastajm, allt är så gott som färdigt men ändå är jag väldigt stressad då vi ska hinna hämta tårtan, lämna hunden ute på Åsby och så ska vi upp till Eskilstuna för Hectors 1års fotografering..men det är underbart när man har mycket att göra..=)
Måste förbi affären och handla lite som jag glömde igår..

Haha, igår så satt vi hela kvällen och blåste upp ballonger och satte upp dom överallt samt fixade med allt annat, Eric hade serpentinnoja här hemma och blåste ut serpentiner så gott som ÖVERALLT! Jag fick gå och plocka bort en hel del då det nästan såg ut som ett hallowenparty här hemma, hehe... men det är fortfarande ganska mycket med Eric tycker ju det är fint, så att...hehe

Hector sov jättebra hela kvällen igår, vaknade inte en enda gång och sov fram tills 3 då han ville koma över till oss och sova, men jag hade jättesvårt att somna om då.. och dessutom så var det ungdomar på gården som stog och skrek och bråkade, man blir galen!
Hector vaknade vid 7 i morse och ERic klev upp med honom och jag kom upp ca 30 minuter senare, såå skönt att äntligen få ligga och dra sig en morgon..=)

Eh igårkväll så hoppade jag in i en dusch och skulle raka mina ben, men det gick inte så bra... Jag hade nämligen slut på mina rakblad så jag fick ta till mig engångsrakhyvlar, och jag säger bara det, det var SISTA gången...!! Jag skar mig på 5 olika ställen, hur lyckas man igentligen?

Hector springer omkring här och leker med ett paket näsdukar, jag ska faktiskt ta och göra i ordning honom lite och sen måste jag ladda batteriet till kameran...och även göra i ordning mig för sen måste jag ner på stan...

Huuuaa, måste ta och byta en bajsblöja nu också, hehe

Älskar mina Änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker