18 maj, 2009

Idag ska det städas...=)

Hector har blivit jätteduktig på att gå nu, han går hela tiden så fort han får chansen, det är så otroligt gulligt och roligt att se..min lilla bebis..=)
Just nu håller han på och kryper fram och tillbaka i sin tunnel i sitt rum...eller ja nu kom han hit för att han såg att jag satt vid datorn..hehe

Natten har varit lika bra som förra, Hector sov i sin säng ända fram till 5.50 då han vaknade för lite välling och mys i våran säng och sen somnade han om och sov till 8..han är så otroligt duktig nu.

Själv var jag inte lika duktig, jag gick inte upp förrens halv 12..galet!!! Jag känner att jag låg kvar i sängen alldeles för länge, inte bra det där. men samtidigt så vaknade jag med huvudvärk i morse och nu är den inte lika jobbig, jag klarar mig utan en tablett...=) Men jag kommer nog att behöva ta en senare känner jag...men, men..

Idag hade jag tänkt att vi skulle ta en städ och röjardag..det är ju så trist väder idag så då kan man lika gärna passa på medanst man ändå är inne. Men det ska bli skönt att få lite ordning på torpet också..=)

Nu kom Eric in, han har varit ute med hunden, så vi ska väll sätta igång direkt då.

Älskar min underbara son

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker