23 maj, 2009

Grillat...

SItter just nu ute och tittar på när eric försöker att grilla med en Hector som vill hänga i grillen hela tiden..=)

Japp så snart ska vi äta gott, det blir grillad kycklingfile med färskpotatis och kall beasås, och självklart en god sallad till...åh vad gott det kommer att bli, det luktar faktiskt redan mums här ute..=)

Hector går omkring och leker här ute i gräset eller kryper i rabatten, hehe Han har även suttit och mumsat jordgubbar för första gången, och han blev helt galen i dom, han blev skitsur när vi tog bort dom sen..

VI har varit och storhandlat idag och det var skitjobbigt, jag har så jäkla ont i ryggen, kan knappt andas, Men det måste ju göras och det är skönt att ha det gjort, nu är alla skåp och sånt fulla igen så det är bara att välja och vraka..=) Vi har även handlat lite grejer till Hectors kalas..

Nej nu är jag så otroligt hungirg så nu får maten ta och bli klar, ÖKA Eric..=)
Nu fick även Hector hoppa upp i sin stol för annars kommer han att bli grillad, han vill verkligen på grillen hela tiden..

Åh det går inte så lätt att skriva, jag har en grannkille som står och pratar öronen ur mig, det är så att man blir galen, för så fort vi vistas ute så hänger alla barnen vid mig, VARFÖR???
DEt är nog för att jag är så himla rolig...=) Men hur kan jag vara det när jag försöker att ignorera dom hela tiden, ändå hänger dom i vårat staket och pratar öronen ur oss.
Jahapp han försvann för två sekunder, det var skönt, men nu är han tillbaka och tjattrar...han pratar och frågar verkligen om allt mellan himel och jord...Blablabla...
Men när vi ska äta mat sen så får han ta och gå iväg för vi vill ju ha matro...=)

DEt blev verkligen en härlig kväll med sol och allt idag....tjohooo!

Älskar mina änglart

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker