22 maj, 2009

Fixat lite i rabatten...

Kom in för en liten stund sen, Hector tittar på små Einsteins och Eric håller på och drar massa sladdar till den nya boxen..Vi har iaf testat boxen och den är mycket bättre än den vi hade..=) så detta kommer bli superbra..

Vi har ju som sagt varit ute, vi höll på lite ute på tomten, i rabatten.. Vi tog bort 1dm ungefär av jorden pga allt jäkla kattbajs, det stank verkligen skit om jorden, såååå äckligt!
Hector var jättesöt och satt i rabatten och lekte med sin spade och kratta medanst vi höll på, självklart rensade vi ju där han satt först, hehe
Han har även åkt lite rutchkana och det tyckte han var jätteroligt,..=)
Sen la vi på 5 säckar med ny färsk jord, så nu är det jättefint. Då fattas det bara lite blommor att plantera där i, ska väll kanske åka iväg i helgen och se om man hittar något fint, sen måste vi även ha någon sorts kattskrämma där också, så dom inte fortsätter att skita där i, då kommer ju alla blommorna att dö..=(

Sen kom Hectors kompis William förbi (dom bor på gården brevid). Så vi var ute en timme till ungefär så att dom kunde få leka lite, han är ju ca 1½ månad äldre än Hector och dom är ju så söta när dom vandrar omkring här ute...hehe

Hector verkar vara jättetrött nu, han la sig er här i min famn...=)

Glömde skriva förrut att Hector har fått sin 8:e tand i går..=) Den sitter i överkäken, brevid vänste framtand, höger sett från mig.. Skriver lite invecklat men huvudsaken att jag själv förstår..hehe

Nu ska pyjamas strax på och sen blir det välling för Hectors del, så nu har jag inte tid att sitta här längre.

Älskar mina killar

1 kommentar:

Tove sa...

jag å niklas såg er vid målet.. men vi var lite upptagna å theo red å hade sig.. så hann inte riktigt säga hej till er....
Men vi kanske synes imorgon då!! Om vi åker...
Tar ju så lång tid bara...

Lilypie 1st Birthday Ticker