29 maj, 2009

God morgon!

då var det en ny dag och det är FREDAG...=) Äntligen helg efter en lång vecka då Eric har jobbat natt, det är den värsta veckan, det är så trist när han har det skiftet.. men nu är den över..=)

Hector vaknade vid 7 i morse efter att ha sovit jättebra inatt, han vaknade en gång vid 1 och fick komma över till mig, då han somnade om direkt... så en bra natt och en liten sovmorgon.
Sen är det ju underbart väder ute också, sol, sol, sol....det är härligt!

Själv vaknade jag med jätte ont i huvudet och sitter nu här och försöker vila lite så den går över, ha tagit tabletter mot det så det släpper väl efter lite snart, jag hoppas det iaf.
Jag har inte tid med huvudvärksproblem idag, har MASSOR att förbereda och fixa inför morgondagen..för i morgon är det Hectors 1års kalas..=)

Hector sitte här och myser med mig, men han verkar inte så rofylld, har väll mycket spring i benen antar jag..men ändå så ska han mysa, min underbara skrutt!
Just ja, igår ramlade han åter igen in i ett bord, på Åsby, rakt in i köksbordet och slog i läppen och näsan...resultatet av fallet blev en fläskläpp...=(

Hehe, under veckan när vi har varit ute och så fort solen har varit framme så har Hector vandrat okring och jagat sin skugga, hur sött är inte det då? Det är så otroligt kul...hehe
Han jagar och sen hukar han sig ner och försöker ta den med händerna, min underbara lilla Hector..=)

Nä nu ska jag vila huvudet och sen måste jag sätta igång dagen här...

Älskar mina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker