21 maj, 2009

Snart blir det familjerally...=)

Snart ska vi åka ut till Åsby för att hämta upp Erics pappa och sen ska vi åka på familjerally....=) Starten är mellan 16-18 så vi har ju god tid på oss..

Hector ligger och sover nu, han har sovit i ca 30 minuter och höll precis på att vakna men somnade om fort när pappa kliade honom lite i håret...=) Han var supertrött då vi har varit ute hela tiden sen lunchen, det blev pannkakor..gotti.. och det tyckte även Hector.

Ja som sagt så har vi varit ute ett tag här och Eric har städat bilen medanst jag har roat Hector, han går omkring och sätter sig i gruset och käkar, men jag blir inte lika glad när han sitter med munnen full av grus..! Hector har busat med grannbarnen och vi har bara njutit av det fina varma vädret..=)

Jag blev också väldigt trött när Hector låg i min famn och snuttade på sin napp, ljudet av det är ju sövande, iallafall för mig..men jag får INTE sova på dagarna för då somnar jag inte lika lätt på kvällen sen.

Just ja, jag har färgat håret idag, den satt i medanst pannkakorna stektes...=) Och det blev faktiskt ganska bra, men det äär ju såklart mörkare vid utväxten, men det är inte lika skarpt som innan, jag blev rätt så nöjd iaf..=)

Nä nu ska jag göra mig klar här...

Älskar min underbara familj

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker