17 maj, 2009

En bra natt...

Oj vad trött jag är idag, det känns verkligen att det är söndag.

Natten har iaf varit bra, Hector sov i sin säng ända fram till 5.50.. det händer inte allt för ofta, då fick han komma över till oss och mysa med en flaska välling och sen somnade han om och sov till 8.10. =)

Eric klev upp med Hector och Michelle vaknade även hon då, jag själv var väldigt sängkär idag och ville INTE kliva upp men det måste man ju göra någon gång. Jag hade kunnat sova ett helt dygn om jag hade kunnat. Men jag klev upp vid halv 10 iaf....

Michelle är ute och leker och Hector ligger i pappas famn och tittar på playhouse disney, han är lite trött och kommer nog att somna vilken minut som hellst.

Idag har vi inga planer alls, förutom att michelle ska hem till Mariefred. Kanske kan åka förbi Madde och dom när vi ändå ska dit, det skulle vara kul..=)

Jag ringde babyproffsen nyss då jag ska få ett nytt chassi till min scooter. Chassit skulle ha kommit för ca 2 veckor sen men ingen har ringt. Och när jag ringer dom så säger dom att den har kommit men att dom inte har haft tid att ringa... jahapp det var den servicen det. DEt börjar bli lite mycket nu tycker jag, dom är så slarviga och har dålig service tycker jag.. men jag har alltid kommit tillbaka då jag tycker att barnens hus har ännu sämre service, men jag ska nog handla på barnens hus i fortsättningen, iaf ge dom en chans, babyproffsen har fått så många chanser så nu dissar jag dom för ett tag och testar något nytt...hehe

Så det är väll om vi ska åka upp och hämta det nya chassit idag kanske? Jag känner igentligen inte för att åka up till Eskilstuna idag men jag vill ju ändå hämta den...Jaja vi får se hur det blir.

Jag har lite att fixa i Hectors rum också som måste göras, det skulle behöva storstädas där inne också, det är väldigt rörigt..men det är väll som det ska vara i ett barnrum då, men det är ju roligare att leka med sakerna om man hittar dom..=)

Nu ska jag ringa Madde...

Älskar min underbara Hector

1 kommentar:

angelica sa...

Varför behövder du nytt Chassi??

Lilypie 1st Birthday Ticker