21 maj, 2009

Bebisskrik, finns det något härligare?

Precis när jag gav upp att ingen skulle ringa förrens i morgon och jag börjat göra mig klar för natten så RINGER telefonen....=)

Jag fick ett samtal från en bebis...hihi... en liten flicka som verkligen visade att hon hade kommit till världen, en underbart söt liten bebisröst som skrek sådär som bara små bebisar kan, det är underbart att höra...=)

Fick även prata med en trött nybliven mamma för att gratulera, men hon var för snurrig och trött för att prata, men vadå vi har ju hela livet på oss att prata om förlossningar...haha

Så nu sitter jag här på att mamma ska ringa, hon skulle nämligen snart åka därifrån så då skulle hon ringa när hon kom till bilen..jag är så nyfiken på allt, tänk att min syster har blivit mamma... och jag har blivit moster, hehe

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker