24 maj, 2009

Tårtan beställd!

Dagen har varit skittuff, jag har gråtit och varit deprimerad så gott som hela tiden, jag blir galen på detta snart...vill inte ha det så här!!!
Och inte nog med det så har Hector varit på riktigt grinigt humör ända sen han vaknade i morse, han har gnällt så gott som hela tiden och han har inte velat äta mat, allt har bara varit fel... Visserligen är han snorig och hostig igen så det kan ju vara det som spökar, jag hoppas av hela mitt hjärta att det inte har varit mitt humör som har påverkat honom, men det tror jag inte, för han var grinig redan när han vaknade som sagt..Men jag tror att han kanske har haft ont i huvudet eller nått, och även ont i magen för han har varit lite gasig nu på kvällen...stackars min lilla plutt!

Nu ligger han och sover efter en stunds mys här i soffan, Eric är på jobbet och Mowgli är ute på åsby eftersom att jag behöver lite avlastining...är så galet trött nu.

Jag är skithhungrig också så jag ska snart ta något att äta, magen kurrar här.

Idag har vi inte gjort alls mycket, vi har iaf varit en sväng ner på stan och beställt tårta till Hectors kalas.=) Dagens höjdpunkt....Vi lämnade vagnen hemma eftersom att Hector hellst vill gå själv nu när han KAN..hehe, så han vandrade ner till bilen med oss och trippade omkring lite nere på stan också. Men det tar ju sin tid då han ska gå åt helt fel håll eller spana in allt han går förbi..men det är det värt, han förtjänar verkligen all tid i världen..=)
Eric har damsugit och röjt undan här hemma, och det är jag sååå tacksam för min underbara "man", Jag älskar dig så mycket och jag är evigt tacksam för att du tar hand om mig och allt, nu när allt är lite svajigt. Min älskade son och min underbara "man" är dom som får mina dagar att rulla, jag älskar er!!!

I morgon måste jag ringa ner till VC när jag vaknar, måste tala om hur jag mår nu eftersom att jag inte ska må så här vid det här laget, så jag hoppas att jag får träffa min läkare så fort som möjligt..

Nä dags för mat!

Älskar er, mina underbara killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker