29 maj, 2009

Mycket att göra...

Åh nu är det nästan klart här hemma, men det som är kvar kommer säkerligen ta upp hela dagen.. Det är inte bara städning som står på schemat idag.. Vi måste ner på stan och kolla efter kläder till Hector till både fotograferingen och kalaset i morgon och sen skulle även jag vilja ha något fint på mig, men det får vi se hur det blir med den saken...
Sen måste vi ut till Willys och handla massor inför kalas och sånt och även förbi någonstans och handla lite blommor som vi kan ha inne på borden och så och även utomhus..
Måste även kasta en massa skräp som står på framsidan, det samlas en del när man grovröjer, men det är bara skönt att bli av med skiten.

Ja v-rummet är klart, även köket och hallen....det ska bara skuras. Sen har vi sovrummet och Hectors rum som ska fixas lite i men det går fort..sen är det bara badrummet som ska grovrengöras och det är väll det som är jobbigast som är kvar. Men det är så skönt sen när man har storstädat överallt!
Nästa vecka hade jag tänkatt jag skulle tvätta förnstrena och lite sånt..för det behövs verkligen har jag sett nu..hehe

Vid 9 i morse så gick jag och väckte Eric för att han var tvungen att ta Hector då jag hade sån fruktansvärd huvudvärk, kunde knappt stå på benen. Så då gick jag och la mig en stund.. men när Eric sen ville gå och lägga sig så hade den inte släppt ännu så han tog med sig Hector in till sängen så somnade vi allihopa..=)
Jag och Hector sov till 11, och värken hade gett med sig lite grann så jag klarade att gå upp och fixa lite och leka med Hector iaf...

Vi väckte ERic vid halv 2, han fick lite sovmorgon då han gick upp med Hector i morse.. Nu är mina killar ute och går med hunden och jag har precis dammsugit soffan och golven.. ska ta och göra mig i ordning här nu så jag är klar när dom kommer hem, vi ska ju åka en massa ärenden!

haha, måste bara skriva en sak...
Eric tränar ju här hemma och igår så hade Hector varit med honom hela tiden medanst jag var ner på akupunktur... Hector måste ha spanat in pappa hur man gör för i morse så gick han fram till skivstången och tog tag i den precis som pappa gör och låtsades ta i allt vad han hade flera gånger...Haha.. det var så otroligt roligt att se...=)

Hector har även sagt "ut" i dag... vi hade fönstret öppet i v-rummet och så gick han dit och pekade utåt och sa "ut"... Han ville nämligen ut och leka då antar jag..hehe
Min söta underbara Hector!

Älskar min Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker