28 maj, 2009

Full rulle!

Nu är jag helt slut, men måste vänta på att diskmaskinen ska bli klar innan jag kan gå och lägga mig, den är klar om 20 minuter ungefär. Det blev lite sent idag, hoppas att Hector inte vill gå upp vid 6 i morgon bitti...HOPPAS!

Dagen har varit lång men jag har ändå inte hunnit med så mycket som jag hade velat. Men jag har ändå kommit långt. Nu under kvällen har jag betalt lite räkningar som har dimpt ner i brevlådan i efterhand och sen har jag även städat en del i köket och städat o röjt i hallen så nu är det nästan klart där. Skönt att det går frammåt....=)
Ni måste tro att jag har det skitstökigt och äckligt hemma eftersom att det tar mig flera dagar att städa o fixa, men så är inte fallet... det är bara det att vi tar sånt som man i vanliga fall inte gör.. Vissa stunder känns det som att man ska flytta för att man gör sån städning, men det vill jag absolut inte göra, flytta alltså..hehe

Innan jag åkte till Vc så åkte jag förbi macken och hämtade ett paket med dom fina servetterna jag beställt till kalaset..=) Men färgen på texten var inte riktigt som jag hade trott, hade hoppats på att edn skulle vara ljusare.. men dom är fina iaf..=)

Ackupunkturen gick bra, jag låg i 20 minuter idag och jag var helt slut efteråt, man känner sig som en helt annan människa. Men det är skönt att ligga där och iaf försöka slappna av....
Det gjorde lite ont när hon stack in ena nålen idag, men det har väll ingen dött av eller? Vissa nålar är faktiskt sköna när hon stoppar in dom, det känns som en inre massage lixom, äh svårt att förklara..

Efter Vc besöket så åkte jag hem och röjde lite mera i köket och gav Hector middag medans vi väntade på att Eric skulle träna klart och göra sig i ordning. Sen åkte vi ut till Åsby....
Det bjöds på god mat och Mowgli var jätteglad över att se oss, men den som var gladast var nog Hector över att få kramas med Mowgli...Han gosade med honom jättemycket!

Hector har varit gnällig hela dagen idag med...sen har han även spytt ett antal gånger pga den där jäkla hostmedecinen.. han verkligen hatar den. Man får se till att han inte har ätit något precis innan för då sprutar all mat ut igen. Jag tycker så synd om honom att behöva tvinga i honom något så hemskt, men det gör ju nytta det lilla han får i sig.. men det förstår ju inte han..min lilla pluttis!
I morogn funderar jag på att strunta i hostmedecinen på dagen och se hur det går och bara ge på kvällen eftersom att nätterna är värst...hoppas att det kommer att gå bra så jag slipper tvinga i honom det hela dagen.
Hectors bajs har luktat absolut ingenting idag och igår...på tal om ingenting, hehe
Varje gång vi har bytt blöja så blir vi förvånade över att det även har varit bajs i den, då man absolut inte känner att det luktar något, hel konstigt...men det är väll normalt antar jag. hehe

Jaja slut på bajsprat, Hector har börjat springa lite idag, han är så söt när han ökar farten och vinglar fram, han är ju inte lika stadig då eftersom att allt går så himla fort..hehe
Jag är så stolt över min son!

Nu ska jag gå och kika om diskmaskinen är klar snart...dags att göra sig i ordning för sängen känner jag, har ont i varenda del i kroppen och ögonlocken vill slå igen butiken.

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker