16 maj, 2009

Rabarberpaj....

Gokväll allesammans, tänkte göra en liten uppdatering här medanst man ändå sitter och spanar in eurovision finalen. DEt har varit lite lamt på sångerna hittills tycker jag.. många har man till och med behövt sänka volymen på teven för att inte spy..haha
Nä så illa kanske det inte är men det har inte varit någon hög kvalitet ännu..Kvällen får utvisa om det blir några bra hittar så man kan höja volymen igen..=)

Hector somnade efter att jag hade skrivit förra inlägget och sov en liten stund, sen fick han lite mat och vi gjorde oss redo för att åka ut till Åsby. Vi kom iväg strax innan 17 och då var vi tvungna att åka förbi macken och köpa grillkol innan.

Michelle visade stolt upp sin nya frisyr och hon är verkligen jättefin i sin lugg som hon tjatade så otroligt om. Hector och Michelle lekte ute tills maten var färdig och dom hade jättekul.
Hector måste tyvär ha sin napp inne när han är nere och leker för annars äter han upp allt grus som ligger på backen, och det vill jag ju inte. Jag vill hellst inte att han har nappen på dagtid när han inte är trött eller ska sova, men vid lek ute på marken är det ett måste..

Vi åt god mat och sen blev det även efterrätt, rabarberpaj. Jag tycker igentligen inte om det men jag åt ändå för mycket, jag var så sugen på pajdegen...haha
Hector fick smaka lite rabarber, haha, och jag lovar att det var kul. Han gjorde sånna roliga grimaser, det var ju surt så att...=)

Vi åkte hem strax efter halv 8 för att inte missa robinsson. Åkte förbi macken och köpte en cola till mig, det gör verkligen min kväll..=)
Barnen lekte lite inne på Hectors rum innan det var dags för Hector att sova, han somnade direkt efter vällingen, han var super trött.
Även Michelle var trött och gick och la sig lite efter 21. Hon sa att hon skulle somna direkt för hon var helt slut..=) Ja, vi har ju hållt igång hela dagen så det förstår jag..

Nu är det lugnt och jag hoppas bara att det kommer någon bra låt snart så man kan få njuta lite..=)

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker