18 maj, 2009

TJohejsan

När Eric kom in förut så gick han och tränade..=( Så då väntade jag också med städningen eftersom att det är roligare när man är två.
Men när han var klar så hade jag världens huvudvärk IGEN!! Så det var bara att ta tabletter mot det och sitta och ta det lugnt...

Hector somnade vid halv 3 och då satt vi och spanade in grejer till Hectors kalas.. Vi hittade jättefina saker.. Så nu är det mesta beställt men det är lite saker kvar som måste ordnas med.

Jag tror jag har bestämt mig för att ha kalaset helgen innan, dels för att det kanske inte kan komma så många den dagen som vi han fyller på och dels för att det kanske blir för mycket kalasande och stohej för honom om man tar allt på samma helg..
För på Fredagen när han fyller så kommer Erics familj på eftermiddagen/kvällen och ska fira honom och på lördagen kommer min....Sen ska vi ju på Lucas kalas på Söndagen. Så det blir kanske lite för mycket med allt...så ja, det blir nog helgen innan. Ska bara bestämma vilken dag och tid som passar bäst..=)

När Hector vaknade så hade min huvudvärk släppt lite och vi satte igång och fixade lite här hemma, fixat i Hectors rum och sen har vi grovröjt lite. Ska ta och bädda rent sängen och dammsuga snart..m.m

Hector går HELA tiden nu och han vandrar på som att han aldrig har gjort något annat, inga problem att ta sig fårn köket till V-rummet alls nu, och det är ju säkert 15 meter emellan..=).. Han är så otroligt duktig min lilla älskling

När jag tömde diskmaskinen så kom han vandrande och när han skulle sätta sig ner så slog han i pannan i hörnet på luckan, så han har ett rött litet märke mitt på pannan nu...stackars liten..

Eric kom precis hem, han har varit nere på stan och handlat lite, och nu står han och ropar från köket att han har köpt något gott som jag inte vill missa...så det är bäst jag skyndar mig..=)

Älskar mina killar

1 kommentar:

Tove sa...

HUr mås det?? Är det bättre med dig???

Lilypie 1st Birthday Ticker