27 maj, 2009

Inte lika pigg o glad idag..=(

Idag känner jag mig inte alls lika pigg och glad, kanske beror det på att vi vaknade redan halv 6 och att jag inte somnade förrens halv 1 igår..

Gick och la mig direkt efter HK igår men hade jättesvårt att somna, vred och vände mig och tankarna for som raketer i huvudet..
Hector vaknade vid halv 6 och bökade lite, sen fick han välling och precis när han höll på att somna om så kommer Eric in i sovrummet, han hade precis kommit hem från jobbet, och gissa vem som blev överlycklig då, jo lilla Hector. Sen kunde ju självklart inte han somna om, hur trött han än var.
Kvart i 7 gav vi upp efter några fajter och nu sitter Hector och tittar på disney channel här i mitt knä och jag hoppas att han somnar snart.

Så fort Hector har somnat ska jag lägga mig ner och sova lite till, så kanske jag blir piggare sen. Åh, det är ju inte något roligt väder ute heller, det kan ju också vara en anledning till att man inte är så pigg...=(

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker