25 juli, 2009

VILL HA ENERGI.....!!!!!!!

Åhhhh säger jag bara!!!!
Jag är så arg på mig själv just nu, jag orkar inte detta mer....
Jag vill ha energi och vara pigg, jag vill inte sova bort mitt liv och min tid med min familj..=(

Idag vakande jag inte förrens vid 12 då Eric ringde och väckte mig, han hade tagit med barnen ner till stora lekparken för att leka lite, då blev jag så ledsen kan jag tala om. Jag vill ju också följa med, men jag vet också att han hade försökt att väcka mig ett antal gånger, men jag kommer verkligen inte upp.
Detta måste få ett slut NU!

Igår glömde jag ta min medicin och det får jag lida för idag. Det blixtrar som bara den i mitt huvud. Och när det blixtrar så försvinner syn och känsel för en kort sekund, det är jäkligt obehagligt men det gör inte ont. Jag hör även varenda "blixt", det är som en elektrisk stöt som går genom hela kroppen...
Är även yr och slapp i kroppen...=( BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!

Michelle är ute och leker och Hector ligger och sover en stund, själv har jag betalat räkningar. Måste få i mig något att äta nu känner jag, är super hungrig.

Hector ligger och hostar jätte mycket, han har hostat väldigt länge nu, måste ringa Vc på måndag så han kan få hostmedicin. Handen har blivit lite bättre, det går sakta frammåt, den är inte lika svullen längre och blåsorna har blivit skorpor och läker fint, hoppas jag.

Igår var vi till Malmamarknaden med Cille och barnen men jag skriver mer om det senare för nu måste jag äta!

Älskar min underbara Hector

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker