16 juli, 2009

Torekällberget....

Jag och Hector har precis kommit hem nu, och jag blir lika arg varje gång jag ser att mannen min sitter på sin rumpa och inte har gjort någonting här hemma, men det är väll sånt man får leva med, hehe

Vi har iaf varit på Torekällberget i Södertälje med Cecilia och barnen. Det var jättemysigt och barnen hade jättekul. Vi lekte och klappade getter och såg lite andra djur och sen så ville Ebba rida så då fick vi stå i en kö i ca 30 minuter då det var många andra som skulle rida också, men vadå, vi hade inte brottom någonstans.
Efter ridturen så satte vi oss ner och fikade och barnen fick leka lite till innan vi åkte hemmåt.

Stannade till på Karlssons på vägen hem och köpte en större pool då den vi har är så liten. När Hector badar själv så är den ju perfekt men när man är 2 eller fler så är det alldeles för trångt. Men nu har vi en "stor" som vi ska fylla med vatten här alldeles strax...=)

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker