29 juli, 2009

Ajajaj...

Idag efter lunchen så åkte vi ner på stan och shoppade lite kläder till Hector, Det blev en Bamse velour outfit och ett par jens+ en tjocktröja från mumin..allt var jättefint. Det fanns hur mycket som hellst som jag ville köpa med det får vänta tills en annan gång.

Sen åkte vi vidare ut till morrarö för att spela fotbollsgolf, det var faktiskt rätt så roligt. Eric vann med 9 poäng, fast det var väldigt jämt ända till slutet då jag var mycket utanför banorna, haha...
Det var så otroligt mycket mygg därute och vi alla fick oss en del bett, och även Hector så vi får se nu lite senare innan jag går och lägger mig hur han har reagerat, jag hoppas att han inte får någon värre rektion, men lite allergimedicin mot klådan ska han iallafall få.

På vägen ut till morrarö så fastnade vi i broöppningen vid tosteröbron. Eric satt och lekte med cigarettändaren, han satt och klickade i knappen hela tiden, och sen fick han för sig att kolla om den var varm, och det gör han genom att känna på den. JA, den var VARM!!! Det stank verkligen bränt och det luktadade skit, han fick fina ringar på fingret, hehe
Men hur dum får man vara?? Inte fan känner man om den är varm, man tittar väll eller känner en bit ifrån, eller?

När vi kom hem så fick Hector lite middag och vi satte sen igång med våran, det blev grillat idag..=) Flintastek med pommes, gotti..Under väntan tiden så plockade jag bort döda och torra blommor från alla blommor ute, det är en hel del kvar men jag blev tvungen att avbryta då Hector ramlar och slår i sin mun IGEN!
Han bet sig denna gång innanför underläppen, så nu har han två stora jag i överläppen och ett stort i under..Så han är verkligen rädd om munnen nu och det ömmar så..han har så ont stackarn..=( Han har verkligen haft otur med sin mun dom senaste dagarna...

Hector somnade som en stock strax efter 20 iaf, då han endast sovit en gång idag. Ska nog börja med det, att han sover en lång gång mellan 12-14 ungefär..Det räcker för honom, han har så otroligt mycket energi den där lilla pojken, röjer som bara den, hehe

Var över till Cille en stund nu på kvällen också och lämnade en barbie till Ebba, hon blev så glad. Vi passade på och snacka lite skit också..hehe

Nu ska vi kolla på film här..

Älskar mina änglar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker