18 juli, 2009

Bläääääää

Åhh vilken seg dag.... jag är trött och orkar ingenting, men vill ändå hitta på något!

Eric har åkt ut till Åsby med Hector och hunden, han skulle tvätta bilen. Så nu har jag lite ensam tid som jag tror att jag behöver. Det är skönt att ladda batterierna någon gång så här..även om det känns lite tomt här hemma nu.

Hector vaknade vid 9.30 idag så det blev lite sovmorgon iaf, jag klev upp och satte igång o plantera blommor ute i rabatten men det känns inte riktigt bra, jag måste arrangera dom lite bättre men först ska jag låta dom ta sig lite för dom var lite hängiga.
SEn blev det frukost och sen har jag inte gjort så mycket mer. Hector har busat som vanligt, hehe, men det är underbart att se honom hitta på alla sina hyss och när han leker..=)
Vi somnade i soffan efter 11 någon gång men Hector sov inte så länge, men jag sov vidare till 13..är helt slut!

Gårdagen var lika seg, ville hitta på massor men vi kunde inte enas så då somnade jag i soffan vid 12 och sov i 2 timmar. Sen åkte vi ut till Willys för att handla lite. När vi kom hem sen så slappade vi lite innan det var dags för att tvätta. Satte igång och städade lite här hemma också samt ute på uteplatsen.

Hector hade massor av roliga saker för sig igår, man kan absolut inte göra annat än att skratta åt honom, han är en riktig liten pajas. Han gick omkring på sina knän också för första gången igår..=)
Hector somnade vid 20 och vi tittade på film hela kvällen med varvning av spring i tvättstugan..

Bläää vad jag vill ha energi till att orka allt jag vill göra!!!!

Älskar mina fina killar

Inga kommentarer:

Lilypie 1st Birthday Ticker